Sunday, November 10, 2013

Masalah Perut Buncit??

Assalamualaikum,

Kakak Saya sudah mengamik Omega Guard ni masuk 2 bulan. Sebab utama ambik Omega Guard ni sebab dia ada masalah slip disk dan dia byk berjalan. Selalu mengalami  sakit lutut! So bila ambik Omega Guard ni 3 biji sehari rasa smooth je semua sendi-sendi ni.

Then saya perasan, perut dia nampak macam makin kempis.hehe. Ingat senang ke nak kempiskan perut dengan exercise je? Makan pun kena jaga j.

Korang Tahu tak Yang buat kita buncit ni adalah VISCERAL FAT

So ape itu visceral fat?


Bahaya ke Visceral Fat ni?
Ia bahaya kerana ia boleh membawa kepada sakit jantung & type 2 diabetes.

So bagaimana Omega Guard ni bantu kempis kan perut / buang visceral fat ni?

Visceral fat terbina dalam perut kita ni disebabkan oleh lemak trans fat & juga oleh cortisol (yang terhasil dari stress & tension yang sangat kronik). Jadi, pengambilan lemak omega-3 dalam diet seharian kita akan dapat reverse balik keadaan ono

Lemak Omega-3 boleh didapati dari ikan – salmon, tuna, mackerel, sardines – walnut & flaxseed. Mana nak cari makanan camni kat Malaysia kan? So nak shortcut bole la beli  omega-3 capsules yang banyak terjual di pasaran ni

Kenapa harus pilih Shaklee Omega Guard?
(Ce tgk jadual kat gambar sebelah.hasil kajian Pakar Nutrisi Shaklee)


Omega Guard Shaklee mengandungi kandungan lemak omega-3 yang TERBAIK yang diekstrak dari ikan-ikan yang saya sebut di atas tu. Lepas tu Omega Guard ni merupakan minyak ikan PALING TULEN di dunia! Mana taknya, ekstrak dari IKAN tu sendiri tau, bukan dari HATI MINYAK IKAN.

Segala macam mak nenek asid lemak Omega 3 semulajadi ada dalam Omega Guard ni – EPA, DHA, ALA, etc. Sebab tu BAIK UNTUK PERKEMBANGAN OTAK kanak-kanak juga tau.

See? All-in-one function Omega Guard Shaklee ni

Tapi takdela makan sebotol dah kempis.Ni bukan ubat! Ni supplement~~..faham :P

and obviously kenala exercise &jaga makan baru berkesan Omega Guard ni nak bantu kempiskan perut buncit tu, ok x? hehe




Omega Guard – RM136.00 (90 capsules)

(Harga boleh adjust  ^__^)

0 comments:

Post a Comment