Wednesday, October 9, 2013

Meal Shake + Omega Guard untuk perkembangan IQ + Tumbesaran anak2 :)

Bagi anak2 yg masih besekolah rendah( 7-12thn) atau berusia 2-6thn , boleh berikan mereka MealShake dan Omega. 

SHAKLEE Meal Shake


Pemakanan yang berzat dan berkualiti amat penting supaya otak dapat berkembang.... Bagi ibu-ibu yang mempunyai lebih budget, adalah sangat digalakkan untuk membekalkan anak-anak dengan minuman "Meal Shake" dari Shaklee. Dengan kehidupan aktif anak-anak, mereka kurang mempunyai masa untuk duduk dan menikmati makan dengan sempurna.

Oleh yang demikian Shaklee Meal Shake merupakan initiatif yang bagus dalam memastikan kita dapat membekalkan nutrient dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak-anak kita. Shaklee Meal Shake ini, membekalkan 19 nutrient dan mineral penting yang perlu untuk tumbesaran anak-anak. Selain itu Shaklee Meal Shake ini juga merupakan sumber Kalsium yang tinggi dan diperbuat dari soya bermutu tinggi untuk menampung keperluan protein anak-anak. Di datangkan dalam perisa vanilla yang sangat lazat.

Mari kita mulakan dari sekarang... Jika kita mampu membeli pakaian, brg mainan, buku, dan mcm2 utk anak kita.. tak salah jika peruntukkan sebahagian duit utk perkembangan minda dan fizikal anak2.. Lagipun jenama ni dah lama di pasaran. and affordable..

Cthnya MealShake tu if anak kita je yg mkn , setin tu tahan la 3-4bulan.. jadi average sebulan cuma rmRm25 utk budget suplemen si anak.. Phew.. murah tu rm25... .. Sekarang ni baju anak2 pun mahal2...
Jadi bagaimana?.. renung2kan ya...


Perbandingan Omega Guard Vs Supplement Lain

SHAKLEE OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak.
_________________________________________________________________________________

Sekiranya terdapat kekangan untuk mendapatkan fullpack, jangan risau,saya menyediakan Trial Pack bersesuaian dgn budget anda (tidak terdapat di mana2 cawangan Shaklee.

Tunggu Apa lagi. Jom Cuba :) Sila hubungi saya,di 012 583 6446 .Tak rugi..

0 comments:

Post a Comment